Naslovna Baza U središtu O projektu Komentari
Uputstvo
 


TV FOKS PRODAT ZA JEDAN DOLAR

Savet RRA je odobrio zahtev Televizije „Foks“ za promenu vlasničke strukture, pa će ubuduće tom medijskom kućom, upravljati grčka TV „Antena“ kao vlasnik 49 odsto kapitala i to ne direktno, već preko firme čiji je osnivač, a 51 procenat vlasništva preuzeće jedna beogradska kompanija. Komentarišući navode nekih medija da je vlasnik „Antene“ Minos Kirjaku kupio „Foks“ za jedan dolar i obavezao se da preuzme dug koji se procenjuje na 5,6 miliona evra, predstavnik RRA Goran Karadžić naglašava kako se RRA postarao da promenom imovinske strukture ne dođe do nedozvoljene medijske koncentracije i da transparentnost kapitala bude proverljiva, te da udeo u kapitalu „Foksa“ ne dobije neka ofšor ompanija, kojoj se ne zna vlasnik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
E-mail: novinari@novinari.rs